קידום סרטונים ביוטיוב

קידום סרטונים ביוטיוב הפך בשנים האחרונות למגמה גוברת. יוטיוב היא פלטפורמה לקידום עסקים בגוגל וביוטיוב באמצעות סרטונים עסקיים. פוסט זה בבלוג ידון בדרכים השונות לקידום סרטונים ביוטיוב, כגון יצירת תוכן מרתק, אופטימיזציה של הכותרות והתיאורים, שימוש בתגיות, שיתוף פעולה עם יוטיוברים אחרים וקבלת יותר צפיות באמצעות קידום אורגני של הסרטונים בגוגל.

בסרטון זה ארתור קלנדרוב מסביר על קידום סרטוני יוטיוב ביוטיוב ובגוגל בערוץ הקסם לעסקים – קיצור הדרך שלכם לתוצאות האורגניות של יוטיוב ולעמוד ראשון בגוגל במהירות שיא:

יצירת תוכן מרתק

יצירת תוכן מרתק ומעניין הוא המפתח להצלחה ב-YouTube. הסרטונים יכולים להיות על כל דבר, החל מסרטונים משעשעים ועד מדריכים אינפורמטיביים. התוכן צריך להיות מותאם לקהל היעד הרלוונטי וחשוב להעלות סרטונים ליוטיוב על בסיס קבוע. חשוב עשות SEO לסרטונים, כלומר לעשות אופטימיזציה לכל מה שמסביב לסרטון, כותרות, תגיות, תאור וכו… המשמעות היא שיש לבחור בקפידה בין היתר את הכותרות, התיאורים והתגים כדי למשוך יותר צופים. לקריאת מדריך מעמיק של שיווקנט על איך לקדם סרטונים ביוטיוב לחצו כאן >>

הדברים העיקריים שמשפיעים לטובה על האלגוריתם של יוטיוב

בסרטון זה ארתור קלנדרוב מסביר על איך יוטיוב עובד(איך עובד האלגוריתם של יוטיוב) ואיך הסרטון שלכם יכול להיות ויראלי ביוטיוב:

אופטימיזציה של כותרות ותיאורים: על מנת לקבל יותר צפיות, חשוב לבצע אופטימיזציה של הכותרות והתיאורים לסרטונים. כותרות צריכות להיות קליטות וצריכות לכלול מילות מפתח רלוונטיות. תיאורים צריכים לכלול גם מילות מפתח רלוונטיות וצריכים לספק סקירה קצרה של הסרטון. זה יעזור למנועי החיפוש לאינדקס את הסרטונים ויקל על הצופים למצוא אותם.

שימוש בתגים: תגים הם דרך מצוינת להפוך סרטונים לגלויים יותר ב-YouTube. חשוב להשתמש בתגיות רלוונטיות הקשורות לתוכן הסרטון. זה יעזור לסרטון להופיע בעוד חיפושים. חשוב גם להשתמש בתגיות פופולריות כדי להבטיח שהסרטון ייראה על ידי קהל רחב יותר.

שיתוף פעולה עם יוטיוברים אחרים: שיתוף פעולה עם יוטיוברים אחרים היא דרך מצוינת לקדם סרטונים ביוטיוב. ניתן לעשות זאת על ידי יצירת סרטון יחד, שיתוף הסרטון בערוץ שלהם, או אפילו בקשה מהם להתארח בערוץ. זה יכול לעזור להביא יותר צופים לערוץ ולהגדיל את טווח ההגעה של הסרטון.

השגת יותר צפיות באמצעות קידום חיצוני: קידום סרטונים בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית היא גם דרך מצוינת להשיג יותר צפיות. ניתן לעשות זאת על ידי שיתוף הסרטון בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ופלטפורמות אחרות. זה יעזור להגדיל את טווח ההגעה של הסרטון ולגרום ליותר אנשים לצפות בו. אלו הן רק חלק מהדרכים לקידום סרטונים ביוטיוב. YouTube היא פלטפורמה מצוינת לשיתוף סרטונים וחשוב להשתמש בכל הכלים הזמינים כדי להפיק ממנה את המרב. עם האסטרטגיה הנכונה, אפשר לקבל יותר צפיות ולהגדיל את הנראות של הסרטונים.

אופטימיזציה של כותרות ותיאורים

על מנת לקבל יותר צפיות, חשוב לבצע אופטימיזציה של הכותרות והתיאורים לסרטונים. כותרות צריכות להיות קליטות וצריכות לכלול מילות מפתח רלוונטיות. תיאורים צריכים לכלול גם מילות מפתח רלוונטיות וצריכים לספק סקירה קצרה של הסרטון. זה יעזור למנועי החיפוש לאינדקס את הסרטונים ויקל על הצופים למצוא אותם.

שיתוף סרטונים במדיה חברתית: מדיה חברתית היא אחד הכלים החזקים ביותר הזמינים לקידום סרטונים ביוטיוב. חשוב לשתף את הסרטונים בפלטפורמות חברתיות שונות על מנת להגיע לקהל רחב יותר. בנוסף, זוהי דרך מצוינת להתחיל שיחות על הסרטונים ולבנות קהילה של צופים.

מעורבות עם הצופים: מעורבות עם הצופים היא עוד דרך מצוינת לקדם סרטונים ביוטיוב. חשוב להגיב להערות ולשאלות על מנת לבנות קשרים עם הצופים. בנוסף, זוהי דרך מצוינת ללמוד יותר על הקהל ומה הם מחפשים בסרטונים. אלו הן רק חלק מהדרכים לקידום סרטונים ביוטיוב. חשוב להשתמש בכל הכלים הזמינים כדי להפיק את המרב מהפלטפורמה. עם האסטרטגיה הנכונה, אפשר לקבל יותר צפיות ולהגדיל את הנראות של סרטונים.

אחד הסרטונים החשובים ביותר על קידום סרטונים אורגני ביוטיוב:

שימוש בתגיות

היבט חשוב נוסף של קידום סרטונים ביוטיוב הוא שימוש בתגיות. חשוב להשתמש בתגיות הרלוונטיות לסרטון על מנת להקל על הצופים למצוא אותו. בנוסף, שימוש בתגים יכול לעזור לסרטון להופיע בתוצאות חיפוש של נושאים קשורים. זה יעזור להגביר את הנראות ולקבל יותר צפיות בסרטון.

יצירת פלייליסטים: יצירת פלייליסטים היא עוד דרך מצוינת לקדם סרטונים ביוטיוב. חשוב ליצור פלייליסטים הקשורים לסרטונים על מנת להקל על הצופים למצוא אותם. בנוסף, זוהי דרך מצוינת לשמור על מעורבות הצופים על ידי מתן מגוון תוכן.

שיתוף פעולה עם יוטיוברים אחרים

שיתוף פעולה עם יוטיוברים אחרים היא דרך מצוינת לקדם סרטונים ביוטיוב. עבודה עם משפיענים או יוטיוברים פופולריים אחרים יכולה לעזור למשוך יותר תשומת לב לסרטון, כמו גם להגדיל את מספר הצפיות שהוא מקבל.

מעורבות עם הקהל: מעורבות עם הקהל היא היבט חשוב בקידום סרטונים ביוטיוב. תגובה לתגובות, לייק ומענה לתגובות והשתתפות בשיחות עם הקהל יכולים לעזור ליצור תחושת קהילה ויעזרו לצופים להישאר מעורבים בסרטון.

שימוש במודעות YouTube: שימוש במודעות YouTube הוא דרך מצוינת לקדם סרטונים ב-YouTube. ניתן להשתמש במודעות כדי למקד לקהלים ספציפיים ויכולות לעזור להוביל יותר תנועה לסרטון. בנוסף, מודעות מאפשרות שליטה רבה יותר בכל הנוגע למיקוד וניתן להשתמש בהן כדי להגיע לקהל רחב יותר.

קידום חיצוני

קידום סרטונים חיצוני הוא עוד דרך מצוינת לקדם סרטונים ביוטיוב. פרסום הסרטון ברשתות החברתיות, בלוגים עליו ושליחת מיילים למנויים יכולים לעזור להגדיל את מספר הצפיות שהסרטון מקבל. על ידי שימוש בשילוב של אסטרטגיות אלו, יוצרי תוכן יכולים להגדיל את מספר הצפיות שהסרטונים שלהם מקבלים ויכולים לעזור לסרטונים שלהם לקבל יותר נראות ב-YouTube.

לסיכום, קידום סרטונים ביוטיוב הוא דרך מצוינת להשיג יותר תשומת לב ולהגיע לקהל רחב יותר. על ידי יצירת תוכן מרתק, אופטימיזציה של כותרות ותיאורים, שימוש בתגים, שיתוף פעולה עם יוטיוברים אחרים והתמקדות בקידום חיצוני, תוכל לקדם ביעילות את הסרטונים שלך ביוטיוב ולהגיע ליעדים הרצויים לך.

 

שיווקנט – הפקת סרטון תדמית שיווקי לעסקים וקידום בגוגל, יוטיוב ופייסבוק

 כתובת: שז"ר 67, תל אביב, 6819060 

טלפון: 054-238-3789 

https://shivuknet.co.il 

https://goo.gl/maps/dc9qGobXBKYFNDwb8

 

https://shivuknet.business.site/

 

מה היה לנו עד עכשיו?